Šola je v septembru pričela z Erasmus+KA122 SCH projektom z naslovom Dvig bralne pismenosti za izboljšanje učnega uspeha in spodbujanje kritičnega presojanja virov. Projekt traja od septembra 2024 do februarja 2026.
Kaj želimo s tem projektom doseči?
Naš prvi cilj je izboljšati raven bralne pismenosti vseh učencev, zlasti pa povečati delež učencev, ki uspešno rešuje naloge na višji tretji ravni.
Z drugim ciljem pa želimo, da bi učenci izboljšati kritično mišljenje in vrednotenje besedil iz različnih virov (tako pisnih kot tudi digitalnih), bili ob tem bolj ozaveščeni o verodostojnosti virov in to znanje tudi prenašali med vrstnike.
Izboljšave načrtujemo doseči s poučevanjem z elementi formativnega spremljanja in z uporabo digitalnih tehnologij.
V okviru projekta načrtujemo 6 mobilnosti učiteljev v tujino – sledenje na delovnem mestu. Učitelji bomo opazovali pouk na partnerski šoli, kjer ciljno bomo opazovali spodbujanje bralne pismenosti (bralnega razumevanja in pisnega izražanja), strategije in kako motivirajo učence k branju. Zanimalo nas bo tudi, kako tam uporabljajo digitalno tehnologijo, kako učence spodbujajo h kritičnemu mišljenju in vrednotenju različnih virov. Po evalvaciji bomo nove metode smotrno vpeljali v svoje poučevalne prakse. Tako bomo pomagali učencem, da bodo dvignili svojo raven bralne pismenosti in izboljšali kritično mišljenje ter vrednotenje virov.
Koordinatorka: Maja Kodela