S skupino sodelavk smo se odločile, da bomo sodelovale pri inovacijskem projektu, ki ga organizira Zavod RS za šolstvo. Izbrale smo si dokaj zahtevno, a zanimivo temo Vpliv učiteljevega tipa osebnosti na komunikacijo z učenci. Kot že nakazuje naslov, nas zanima, ali lahko učitelj s svojo osebnostjo (melanholik, kolerik, sangvinik, flegmatik) vpliva na posameznega učenca ter razred kot celoto, kakšno je to vplivanje in kako lahko prilagaja prednosti in pomanjkljivosti svojega tipa osebnosti v komunikaciji z učenci.
Člani inovacijskega projekta:
Tjaša Vidmar Kenda (vodja), Nataša Valič, Mateja Kompara, Tina Žagar, Magda Bajec, Erika Štrancar, Martina Besednjak, Tanja Maver, Mateja Slokar in Ana Čelik Čibej.
Akcijski načrt:
1. Ugotovitev lastnega tipa osebnosti.
2. Učenci ocenjujejo učiteljev tip osebnosti s pomočjo njim prilagojenega opazovalnega lista.
3. Kritični prijatelj (sodelavec) v razredu s pomočjo opazovalnega lista meri/spremlja vplivanje učiteljeve osebnosti na komunikacijo v razredu.
4. Snemanje učnih ur z diktafonom z namenom ugotavljanja razredne klime in komunikacije v razredu.
5. Učitelj prepozna lastno pomanjkljivost v komunikaciji/odnosu z učenci in jo načrtno odpravlja prek celega šolskega leta, ob tem vodi dnevnik opažanj, ugotovitev.
6. Učitelj pripravi več učnih priprav, v katerih upošteva različne tipe osebnosti in zaznavne tipe učencev.